سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای علیّ! از ویژگیهای مؤمن آن است که حقیقت را از دشمنش می پذیرد و فرا نمی گیرد جز برای آنکه بداند و نمی داند جز برای آنکه عمل کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :7
کل بازدید :23733
تعداد کل یاداشته ها : 6
103/2/6
12:27 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
دریادلان ولایت[369]
hamed fattahi

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
دی 91[1]
پیوند دوستان
 
پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار دیداردوست جاده های مه آلود عـــمـــــــارِیـــــــون کلبه درویشی بلوچستان آسمون آبی چهاربرج امل کوچولو امامزاده میر عبداله بزناباد ستارگان دوکوهه ساعت یک و نیم آن روز فانوس به دست.... ازتاریکی ها...رهسپاربه سوی نور عشق مشعلدار منادی معرفت ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ ایران اسلامی سلام آقاجان دوستدار علمدار هدهد دل شکســــته S&N 0511 (بنفشه ی صحرا) عشق علمدار بصیر عمارمیاندواب متین Note Heart جبهه وولایت wanted رویابین کشکول نوری چایی_بیجار دل نوشته های مائده زنگ تفریح نمی دونم بخدا موندم کشاورزی نوین منتظر allah is my lord پایــــــگاه اطــــــلاع رســــــــانی قـتــــلیــــش سکوت پرسروصدا خورشیدها ღای دریغاღ گرگ و میش یاور 313 آپدیت یوزر پسورد نود32 علم نانو در زندگی خوش مرام مقاله های تربیتی احساس ابری مسعود رضانژاد فهادانـ دانشجوی میکروبیولوژی 91 دانشگاه آزاد اشکذر از یک انسان حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم چیزهای جالب تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان 6 سوی علم آسمان آبی Arad robotic industries|صنایع رباتیک آراد دریادلان بی ادعا به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید الغاشیه رهبرم! نسل سوم چو نسل اول هست با شعف با شعور با باور.... هشدار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمـــــــــــــــک سلامت ما خونه دل خطـــــــ خطی ساحلی دیگر پاسدار اسلام داستانک خـطـ خـــــــــطـی

 

زندگی یک کاروان طولانی است که منازل و مراحلی دارد، هدف والایی نیز دارد. هدف انسان در زنگی این باید باشد که از وجود خود و موجودات پیرامونش برای تکامل معنوی و نفسانی استفاده نماید.

رهبر

 اصلا ما برای این به دنیا آمده ایم. ما در حالی وارد دنیا می شویم که از خود اختیاری نداریم. کودکیم و تحت تاثیر هستیم،اما تدریجا عقل ما رشد می کند و قدرت اختیار و انتخاب پیدا میکنیم. اینجا آن جایی است که لازم است انسان درست بیندیشد و درست انتخاب کند و بر اساس این انتخاب حرکت کند و به جلو برود.

اگر انسان این فرصت را مغتنم بشمرد و از این چند صباحی که در این دنیا هست خوب استفاده کند و بتواند خودش را به کمال برساند، آن روزی که از دنیا خارج می شود،مثل کسی است که از زندان خارج شده و از اینجا زندگی حقیقی آغاز میشود.

 


91/10/25::: 11:1 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام
+ سلام