سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ سهل پسر حنیف أنصارى پس از بازگشت از صفّین در کوفه مرد ، و امام او را از هرکس بیشتر دوست مى‏داشت فرمود : ] اگر کوهى مرا دوست بدارد در هم فرو ریزد [ و معنى آن این است که رنج بر او سخت شود و مصیبتها به سوى او شتاب گیرد . و چنین کار نکنند جز با پاکیزگان نیکوکار و گزیدگان اخیار . و این مانند فرموده اوست که : ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :6
کل بازدید :23744
تعداد کل یاداشته ها : 6
103/2/8
2:9 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
دریادلان ولایت[369]
hamed fattahi

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
دی 91[1]
پیوند دوستان
 
پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار دیداردوست جاده های مه آلود عـــمـــــــارِیـــــــون کلبه درویشی بلوچستان آسمون آبی چهاربرج امل کوچولو امامزاده میر عبداله بزناباد ستارگان دوکوهه ساعت یک و نیم آن روز فانوس به دست.... ازتاریکی ها...رهسپاربه سوی نور عشق مشعلدار منادی معرفت ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ ایران اسلامی سلام آقاجان دوستدار علمدار هدهد دل شکســــته S&N 0511 (بنفشه ی صحرا) عشق علمدار بصیر عمارمیاندواب متین Note Heart جبهه وولایت wanted رویابین کشکول نوری چایی_بیجار دل نوشته های مائده زنگ تفریح نمی دونم بخدا موندم کشاورزی نوین منتظر allah is my lord پایــــــگاه اطــــــلاع رســــــــانی قـتــــلیــــش سکوت پرسروصدا خورشیدها ღای دریغاღ گرگ و میش یاور 313 آپدیت یوزر پسورد نود32 علم نانو در زندگی خوش مرام مقاله های تربیتی احساس ابری مسعود رضانژاد فهادانـ دانشجوی میکروبیولوژی 91 دانشگاه آزاد اشکذر از یک انسان حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم چیزهای جالب تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان 6 سوی علم آسمان آبی Arad robotic industries|صنایع رباتیک آراد دریادلان بی ادعا به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید الغاشیه رهبرم! نسل سوم چو نسل اول هست با شعف با شعور با باور.... هشدار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمـــــــــــــــک سلامت ما خونه دل خطـــــــ خطی ساحلی دیگر پاسدار اسلام داستانک خـطـ خـــــــــطـی

 

 

وصیت نامه شهید

خداوندا این تو هستی که قلبم را مالامال از عشق به راهت ، اسلامت ، نظامت و ولایتت قرار دادی ،‌خدایا تو میدانی که همواره آماده بوده‌ام آنچه را که تو خود بمن دادی در راه عشقی که براهت دارم نثار کنم . اگر جز این نبودم آنهم خواست تو بود   .

پروردگارا رفتن در دست توست ، من نمی دانم چه موقع خواهم رفت ولی میدانم که از تو باید بخواهم مرا در رکاب امام زمانم قرار بدهی و آن قدر با دشمنان قسم خورده دینت بجنگم تا به فیض شهادت برسم.

 

صیاد شیرازی

از پدر و مادرم که حق  بزرگی بر گردنم دارند می‌خواهم مرا ببخشند من نیز همواره برایشان دعا کرده‌ام که عاقبتشان بخیر باشد . از همسر گرامی و فداکار و فرزندانم می‌خواهم که مرا ببخشند که کمتر توانسته‌ام به آنها برسم و بیشتر می‌خواهم وقف راهی باشم که خداوند متعال به امت زمان ما عطا فرموده ، آنچه از دنیا برایم باقی می‌ماند حق است که در اختیار همسرم قرار گیرد .

از همه آنهایى که از من بدى دیده‌اند مى‌خواهم که مرا به بزرگى خودشان ببخشند،و بالاخره از مردان مخلص خودم به ویژه حاج آقا امیر رنجبر نیکدل، استدعا دارم در غیاب من به امور حساب و کتاب من برسند و با برادران دیگر ،چون جناب سرهنگ حاج آقا آذریون و تیمسار حاج آقا آراسته در این باب تشریک مساعى نمایند.

خداوندا! ولى امرت حضرت آیت الله خامنه‌اى را تا ظهور حضرت مهدى (عج ) زنده ،پاینده و موفق بدار، آمین یا رب العالمین،من الله التوفیق.

 

 


  
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام
+ سلام